spinning1

SPINNING

Adaptat pentru a se potrivi unei game largi de abilitati si scopuri de fitness, programul de Spinning si bicicletele Spinner livreaza un antrenament personalizat, o ardere de calorii incredibila si o provocare personala-toate intr-un ritm auto-dirijat.

Iti placea sa te plimbi cu bicicleta cand erai copil? Experimenteaza aceeasi bucurie pe care o simteai atunci si bucura-te de beneficiile de sanatate si fitness de care ai nevoie acum cand ai crescut!
Haine confortabile de antrenament, o sticla de apa si un simt al aventurii sunt tot ce ai nevoie pentru a incepe.

ESTI NOU IN PROGRAMUL SPINNING ?

-te rugam sa-ti anunti instructorul: el te poate ajuta sa-ti ajustezi bicicleta Spinner si sa te familiarizezi cu caracteristicile sale
regleaza inaltimea seii astfel incat genunchii sa fie usor indoiti in partea de jos la lovirea pedalei.
-regleaza pozitia seii inainte/dupa astfel incat bratele sa fie la o distanta confortabila de ghidon si coatele tale sa fie usor indoite.

- incepe cu ghidonul intr-o pozitie relativ inalta. Pe masura ce flexibilitatea ta creste si te simti mai confortabil pe bicicleta poti incepe sa muti ghidonul in jos pana cand este aproximativ la acelasi nivel cu saua. Asigura-te intotdeauna ca ghidonul, locul seii si cursorul seii sunt atasate in siguranta .
In timpul cursului
-pune pingeaua piciorului tau peste centrul pedalei. Asigura-te ca ai sireturile stranse si ca picioarele tale sunt atasate in siguranta de pedale.
Ia aminte ca, pentru ca bicicletele Spinner au mecanism fix, trebuie sa reduci treptat viteza loviturilor de pedale pentru a opri pedalele din miscare. Pentru a te opri imediat, trage de butonul de rezistenta in timp ce iti tii picioarele departe de pedalele in miscare.
Aminteste-ti ca nu este nici o competitie in programul de Spinning. Mergi in ritmul pe care il simti potrivit.
Intotdeauna trebuie sa fie o rezistenta la bicicleta. Familiarizeaza-te cu toate miscarile intr-un ritm moderat inainte sa incerci sa maresti viteza.
Ramai in control. Concentreaza-te pe forma ta si sa faci tranzitii fine intre miscari.
Un monitor pentru ritmul cardiac este o unelta de neegalat pentru a te ajuta sa profiti la maxim de fiecare antrenament.
Daca incepi sa te simti slabit sau ametit, opreste-te incet din pedalat, da-te jos cu atentie de pe bicicleta si anunta-ti imediat instructorul.

Momentan in cadrul centrului nostru acest serviciu este destinat exclusiv clientelei feminine.