_DSC0257

CIRCUIT

Cea mai buna reteta in alungarea plictiselii, antrenamentul circuit combina elementele cardio cu cele de forta pentru imbunatatirea rezistentei , flexibilitatii, coordonarii si a mobilitatii.

Antrenamentul de tip circuit, cunoscut si sub denumirea de CIRCUIT TRAINING, reprezinta o metoda speciala de organizare a antrenamentului. Presupune executarea de exercitii fara pauza intre ele, intr-o succesiune continua. Permite lucrarea localizata a muschilor, intr-o ordine bine stabilita, dar si imbunatatirea sistemului cardiovascular, prin alternarea cu exercitii cardio. Antrenamentul are o durata de maxim 30 de minute de lucru efectiv, incurajand efectul de ardere a caloriilor dupa antrenament. La Gymbo Dance, acest antrenament este adaptat special doamnelor si domnisoarelor prin modul de alternare al exercitiilor. Antrenamentul combate cele mai frecvente probleme ale femeilor: staza venoasa si/sau limfatica, oboseala la nivelul membrelor inferioare sau formarea celulitei. De asemenea, favorizeaza eliminarea acidului lactic, a toxinelor si a catabolitilor.

ANTRENAMENTUL PE INTERVALE DE INTENSITATE este ceea ce specialistii numesc HIIT – High-Intensity Interval Training. Cu alte cuvinte, corpul realizeaza, pentru o anumita perioada de timp, un anumit tip de exercitiu, executat la intensitate aproape maximala, dupa care se recupereaza intr-o perioada de timp egala cu jumatate din intervalul executat. Aceasta, insa, nu este neaparat o regula. In functie de pregatirea fizica a fiecaruia, timpii pot varia de la 30/15 la 50/10, spre exemplu. Accesoriile – de la bosu, gantere, bara cu greutati, ring tone-ul, stepper-ul, coarda, banda elastica – sunt parte integranta in acest tip de antrenament. Exercitiile vizeaza intregul corp, intr-o ordine bine stabilita. Antrenamentele de acest tip au un impact puternic asupra metabolismului. Corpul va consuma calorii si dupa incheierea antrenamentului.

MOMENTAN NU SE MAI FAC INSCRIERI LA DANSURILE MODERNE PENTRU COPII!

MULTUMIM PENTRU INTELEGERE!

Va asteptam cu drag la restul activitatilor de miscare ;)